Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag01.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Lisa Miskovsky i Stadiums nya kampanj

Publicerad: 29 September 2014, 11:03
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:27

Artisten, hockeyspelaren och snowboardåkaren Lisa Miskovsky medverkar i Stadiums nya kampanj.


Ämnen i artikeln:

Stadium

"Let's warm up" är namnet på Stadiums nya kampanj som syftar till att lyfta fram sportkedjans sortiment av jackor inför hösten. En rad mer eller mindre kända profiler inom olika sporter medverkar i kampanjen, däribland Lisa Miskovsky.

Utöver henne syns snowboardåkaren Chris Sörman och den finska fotbollsspelaren Perparim Hetemaj.

– Jackorna är i fokus men i ett sammanhang och på modeller som vi vill ska förmedla energi, glädje och aktivitet. Hos oss hittar du sköna, bekväma jackor med uppdaterad design och det har vi tagit fasta på, säger Marcus Andersson, creative director på Stadium Communications, i ett pressmeddelande.

Kampanjen är framtagen inhouse i samarbete med Adamsky och Stina Daag och kommer att synas i tv, print och online, samt i de egna butikerna under sex veckor.

Arbetsgrupp

Stadium Inhouse: Marcus Andersson, CD, Christian Forsmar, PL, Marcus Kollberg, grafisk formgivare, Pia Upola, Fashion Coordinator, Ebba Seidlitz, PR, Helena Axelsson, Copy.

Produktion: Adamsky, Peter Gehrke fotograf, Stina Daag AD.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Stadium

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.