Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

LG Electronics uppfyller önskningar

Publicerad: 3 December 2013, 12:29
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:54

Under namnet "Inside Xmas Story" kan svenska folket få sina önskningar uppfyllda av självaste jultomten. Bakom kampanjen står M&C Saatchi.


Ämnen i artikeln:

M C Saatchi

Idag inleder LG electronics sin kampanj som går ut på att uppfylla önskningar under två veckors tid. Genom ett live-streamat kylskåp uppfyller jultomten de bästa önskningarna.

Önska kan användarna göra via Twitter och hashtaggen #lgxmasstory eller genom ett formulär på webben.

De tävlande har chans att bland annat vinna en surfplatta.

Kampanjen är en uppföljning på ”The inside story” från september.

– Det känns som en naturlig fortsättning på en redan framgångsrik kampanj. Julen klämtar på dörren och vi vill ta vara på det momentum som skapats av den internationella uppmärksamheten kring "The Inside Story", säger Daniel Lamborn, nordisk marknadschef för hemelektronik på LG Electronics, i ett pressmeddelande.

Kampanjen har plockas fram tillsammans med reklambyrån M&C Saatchi.

Malin Ljungberg


Ämnen i artikeln:

M C Saatchi

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.