Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Levi's rullar ut global kampanj

Publicerad: 9 Augusti 2011, 11:45
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:03

Levi's tar sitt Go Forth-manér ut på den internationella arenan.


Ämnen i artikeln:

Levis

Kampanjen är gjord av Wieden+Kennedy och den 60 sekunder långa reklamfilmen, Levi's Legacy, är regisserad av den tyska regissören Ralf Schmerberg.

Kampanjen ska genom uppmaningen "Go Forth" aktivera ungdomar, oberoende av geografisk ort, att verka för en positiv förändring i världen.

Dikten som illustrerar filmen är Charles Bukowskis "The laughing heart".

Filmen ska visas 24 länder på 19 olika språk.

<iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/KT16DcHcjRA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Henrik Widell


Ämnen i artikeln:

Levis

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.