Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Länsförsäkringar hyllar olikheter i nya reklamfilmen

Publicerad: 4 Mars 2015, 09:24
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:11

Länsförsäkringar vill stärka uppfattningen om företaget som en god tjänstepensionspartner i ny kampanj.


Alla anställda är olika, några är tankspridda, några har otur och andra är bestämda. De flesta har sina egenheter. Det konstaterar Länsförsäkringar i sin nya reklamfilm som riktar sig till arbetsgivare.

Veronica Fredriksson är marknadsprojektledare på Länsförsäkringar:

– Syftet med kampanjen är att stärka uppfattningen om oss som rätt tjänstepensionspartner. Kampanjen riktar sig både till våra befintliga och nya tjänstepensionskunder och bygger på att vi som lokalt och kundägt företag förstår den nära relation man har i småföretag, säger hon till Dagens Media.

Är filmen en del i en större kampanj?

– Filmen är en del i en serie kampanjer inom ramen för vårt närhetskoncept som bygger på att vi är lokala, kundägda och långsiktiga. Vi är en trygg och nära pensionspartner för våra kunder.

Det är reklambyrånätverket TBWA som tagit fram filmen åt Länsförsäkringar.

Jonas Löfvenberg

jonas.lofvenberg@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.