Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Längta hem med Telia

Publicerad: 23 April 2010, 15:33
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:52

I helgen kommer två nya reklamfilmer från Telia, signerade DDB. Se dem på Dagensmedia.se.


Med Telias nya kampanj, som går ut i helgen, vill telefonijätten berätta att människor kan få ett rikare och mer aktivt liv genom att använda deras produkter – oavsett om man är hemma eller i rörelse, berättar marknadsdirektören Josefin Lundmark.

– När du är i rörelse kan du ha allt du gillar I Dina händer,  du kan till exempel koppla upp dig med Facebook och lyssna på musik eller varför inte svara på dina mail var du än är, säger hon.  

Samtidigt gör Telias övriga produkter, som vi erbjuder människor i hemmet, bredband och tv bla att du kan få ett ännu rikare liv hemma, och att man har mer att  längta hem till helt enkelt fortsätter Josefin Lundmark.

Kampanjen rullar ut brett i tv, print, utomhus och på webben.Projektledare för kampanjen på Telia är Jeanette Sundbom och Isabel Lechte. Telias mediebyrå är Mediaedge CIA.

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xh--7obwEFw&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xh--7obwEFw&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jA5K3ebsb3k&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jA5K3ebsb3k&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

Martin Schori

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.