Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag14.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Kronans Apotek hyllar fåfängan

Publicerad: 26 September 2016, 09:21
Uppdaterad: 26 September 2016, 09:26

I nya kampanjen från Kronans Apotek ger skådespelerskan Marie Göranzon, programledaren Nassim Al Fakir och bloggerskan Elsa Billgren sin ärliga syn på fåfänga och vad den betyder för dem.


Ämnen i artikeln:

Perfect FoolsKronans Apotek

I dagarna lanserade Kronans Apotek sitt nya kommunikationskoncept "Ära alla dina sidor".

Satsningen inleds med en kampanj ägnad fåfängan, ett personlighetsdrag som det ofta talas om i mindre positiva ordalag, som idag går ut brett t tv.

– Som apotek vill vi slå ett slag för hela människan precis som du är. Man behöver inte vara perfekt jämt. Vi vill lyfta fram det mångfasetterade i varje person. Vi har ju alla både bra sidor och sidor som vi kanske inte stoltserar så mycket med, säger Emelie Friis, marknadschef på Kronans Apotek, i ett pressmeddelande.

I kampanjen "Tid för fåfänga" ger skådespelerskan Marie Göranzon, programledaren Nassim Al Fakir och bloggerskan Elsa Billgren sin ärliga syn på fåfänga och vad den betyder för dem.

Kampanjen är den första inom Kronans Apoteks nya samarbete med Perfect Fools.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Perfect FoolsKronans Apotek

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.