Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

KLM vill uppfylla drömmar

Publicerad: 16 Augusti 2011, 07:44
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:02

I en kampanj på Facebook låter flygbolaget KLM användarna dela med sig av sin bästa reseinspiration. I potten ligger priser för 250 000 kronor.


Ämnen i artikeln:

KLM

På kampanjtemat ”Inspirerande resor” får användarna chansen att få sina resedrömmar uppfyllda.

Kampanjen drog igång igår och ska rulla i Sverige, Norge, Danmark och Finland.

– När vi pratar om resande pratar vi alltid om hur vi ska ge våra resenärer unika upplevelser, men det kan vi inte göra utan att också fråga vad som verkligen inspirerar dem. Genom att använda Facebook, där vi redan har en stark närvaro, så gör vi det enkelt för människor att dela med sig av sina historier till oss och få chansen att förverkliga en dröm. Dela med dig till oss så delar vi med oss till dig, säger Noud Duyzings, regionchef för Sverige, Finland och Baltikum på Air France KLM, i ett pressmeddelande.

Kampanjen är framtagen av reklambyrån AD&D.

Arbetsgrupp AD&D

Projektledare: Carl-Johan Look CD: Niklas Holm Copy: Magnus Bruforss Produktionsledare: Isabelle Himeus

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

KLM

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev