Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Kia lanserar laddhybrid med nytt reklamkoncept

Publicerad: 30 Augusti 2017, 05:49
Uppdaterad: 30 Augusti 2017, 10:37

Kia lanserar sin första laddhybridkombi.

Bilmärket Kia lanserar sin första laddhybridkombi med kampanj från Isobar.


Ämnen i artikeln:

Kia MotorsIsobar

För att presentera den nya bilen fick Isobar uppdraget att ta fram ett nytt reklamkoncept. Resultatet blev lanseringskampanjen ”Välkommen till förmånsvärlden”.

– Reklamkonceptet lyfter fram det som verkligen kännetecknar denna modell: innovation, miljö och ekonomi, utan att på något sätt kompromissa med det som kännetecknar Kia - en familjebil utöver det vanliga, säger Jonas Nilsson, marknadschef på Kia Motors Sweden, i en kommentar.

Jonas Sjöström, kundansvarig och strateg på Isobar, kommenterar samarbetet:

– Vi har tillsammans med Kia skapat en tydligt särskiljande kampanj som på ett passionerat sätt fångar det Kia står för som varumärke och det värde som en Kia Optima Plugin Hybrid skapar för sina ägare.

Kampanjen kommer gå att se på TV4 och planeras även att synas i print och i digitala medier.

Simon Nilsson

simon.nilsson@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Kia MotorsIsobar

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.