Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Kärlekstema hos Fritidsresor

Publicerad: 12 Februari 2016, 09:01
Uppdaterad: 12 Februari 2016, 09:02

Eltons Johns klassiker ”Your Song” i en ny version är bärande i Fritidsresors kampanj.


Ämnen i artikeln:

FritidsresorForsman Bodenfors

Kampanjen ska lansera Fritidsresors nya hotellkoncept Sensimar Resorts – hotell för par där ”kärleken står i fokus”.

– Semestern är vår chans att fly undan vardagen och få tillbringa värdefull tid tillsammans – och just den speciella känslan speglas i vår kampanj för Sensimar Resorts, säger Anna Laestadius, marknadsdirektör på TUI Nordic där Fritidsresor ingår, i ett pressmeddelande.

Bärande i kampanjen kallad "En kärlekshistoria" är Eltons Johns klassiker ”Your song”, som Fritidsresor har använt i sin kommunikation sedan 2002. Här hör vi den dock i en ny version inspelad av artisten Leona Lewis.  

Kampanjen drar igång 13 februari och ska rulla i tv, print, online och på Facebook och Instagram.

Fritidsresors reklambyrå är Forsman & Bodenfors. Mediebyrå är Carat.

Uppdragsgivare: TUI Nordic/Fritidsresegruppen

Anna Laestadius, marknadsdirektör, TUI Nordic/FritidsresegruppenLinda M. Eriksson, kampanjansvarig, TUI Nordic/FritidsresegruppenJohan Ydring, mediadirektör, TUI Nordic/Fritidsresegruppen

 

Reklambyrå: Forsman & Bodenfors

Projektledare: Greger AnderssonKreatörer: Karin Jacobsson, Jonas Enghage, Eva Råberg, Karin NolmarkProduktionsledare: Anneli Kjellander, Jessica EdströmDigital producent: Malin CareborgByråproducent: Jens OdelbringProduktionsbolag Camp DavidRegissör Simon Ladefoged Fotograf: Karolina Henke

Mediebyrå: Carat / Dentsu Aegis

Nordic Account Director: Christin Ericsson Nordic Account Manager: Ulrika Skoog

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev