Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 22 September 2016, 04:01
Uppdaterad: 22 September 2016, 06:13
Här är nya byråns första film för Comviq.
I den nya reklamfilmen för Comviq får kioskägaren Karim hjälp av Nadja.
– Tanken är att hon ska lära Karim hur man uttrycker sig digitalt, säger Lotta Onajin, marknadschef för Comviq.
Filmen är den första från nya reklambyrån ANR BBDO.
– De har gjort ett jättebra jobb, och fått en bra start med riktigt bra överlämning från tidigare byrån Forsman & Bodenfors, säger Lotta Onajin.
I tidigare filmer har Karims väg till Sverige skildrats.
– Vi funderade på hur vi skulle ta konceptet med "prata mer" vidare, och landade i vad vi kallar "uttrycksfrihet", alltså att det inte är vad vi säger utan hur vi säger det.
Vad vill ni förmedla med det?
– Vi vill möjliggöra kommunikation, till lågt pris för så många som möjligt. Jag tycker att vi har tagit ut det på ett väldigt kul sätt.
Niclas Rislund