Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag11.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Karim får hjälp av Nadja

Publicerad: 22 September 2016, 04:01
Uppdaterad: 22 September 2016, 06:13

Här är nya byråns första film för Comviq.


I den nya reklamfilmen för Comviq får kioskägaren Karim hjälp av Nadja.

– Tanken är att hon ska lära Karim hur man uttrycker sig digitalt, säger Lotta Onajin, marknadschef för Comviq. 

Filmen är den första från nya reklambyrån ANR BBDO.

– De har gjort ett jättebra jobb, och fått en bra start med riktigt bra överlämning från tidigare byrån Forsman & Bodenfors, säger Lotta Onajin.

I tidigare filmer har Karims väg till Sverige skildrats.

– Vi funderade på hur vi skulle ta konceptet med "prata mer" vidare, och landade i vad vi kallar "uttrycksfrihet", alltså att det inte är vad vi säger utan hur vi säger det.

Vad vill ni förmedla med det?

– Vi vill möjliggöra kommunikation, till lågt pris för så många som möjligt. Jag tycker att vi har tagit ut det på ett väldigt kul sätt.

Niclas Rislund

niclas@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.