Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Kända kvinnor i Åhléns nya reklam

Publicerad: 18 Januari 2012, 06:10
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:36

Kända kvinnor ska guida och inspirera svenska folket i Åhléns nya kampanj.


Ämnen i artikeln:

Åhléns

Elsa och Helene Billgren, Martina Bonnier, Emilia de Poret och Anna Lallerstedt är några av de kvinnor som i vår tar plats i Åhléns reklam – i alltifrån print till film.

Elsa och Helene Billgren ska, enligt ett pressmeddelande, visa hur man kan förnya med färg och få till ett personligt hem. Martina Bonnier guidar bland vårens accessoarer, Emilia de Poret inspirerar om vårens mode och Anna Lallerstedt visar vägen till vilka redskap som behövs i köket.

– Åhléns är unikt med sin mångfald och mix av sortiment. Vi utvecklar hela tiden hur vi på bästa sätt kan vägleda och inspirera våra kunder. Med en kunnig och personlig guide kan vi förbättra, förenkla och förgylla livet för kunderna, särskilt för kvinnorna, säger Anna Stinger, marknadschef på Åhléns, i pressmeddelandet.

Temat för kampanjen är liksom tidigare ”The Guide”, ett koncept som sattes förra året.

Kampanjen drar igång nästa vecka.

Åhléns reklambyrå är We Are Group.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Åhléns

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.