Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Kampanj för syns skull

Publicerad: 26 April 2010, 09:04
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:52

Ciba Vision marknadsför nya linser för ålderssynthet och riktar in sig mot kvinnor.


Kampanjen startar i början av maj och annonseras i flera tidingar, bland annat Allers, Tara samt kvällstidningar Aftonbladet och Expressen.

Ciba Vision satsar också på Facebook, Msn och sökordsoptimering i sin annonsering.

– Vi kommer att köra en kampanj nu i vår och en i höst, säger Erik Svensson, produktchef på Ciba vision, i ett pressmeddelande.

Bakom kampanjen står DTRT reklambyrå. Mediebyrå är Mediaedge CIA och pr-byrå Spotlight PR.

Arbetsgruppen hos DTRT;

Projektledare. Jonas Levenstam

Produktionsledare: Maja Frendberg

AD: Lotta Brodén

Copy: Patrik Andreasson

Christer Lindh

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.