Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 5 Januari 2016, 10:17
Uppdaterad: 7 Januari 2016, 09:24
I Com Hems nya reklamfilm letar Judit & Judit gömda skatter.
I årets första reklamfilm från Com Hem har reklamkaraktärerna Judit & Judit hamnat i äventyraren Indiana Jones värld. Väl där inleds jakten på "det oemotståndliga erbjudandet".
Filmen är en del av en kampanj som kommer att gå i print, online, utomhus och tv under den närmaste tiden.
– Det här är en del av vår bredbandskampanj där vi har ett nytt erbjudande till våra kunder som vi berättar om samt pratar om att vi även i år har vunnit utmärkelsen "bästa wi-fi". Judit & Judit brukar göra spoofs från kända filmer, förra gången var det Matrix och den är gången är det "Jakten på den försvunna skatten", säger Fredrik Hallstan, presschef på Com Hem, till Dagens Media.
Judit & Judit har varit Com Hems reklamkaraktärer sedan 2009. Reklamkonceptet är framtaget av byrån King.
Kund – Com Hem
Jonas Lundquist – marknadsdirektör
Åke Balfors -reklamchef
Reklambyrå – King
Peter Preisler – projektledare
Sunit Mehrotra – kundansvarig
Frank Hollingworth – Creative Director
Josephine Wallin – Art Director
Christoffer Dymling – Copywriter
Åsa Slättegård – produktionsledare
Calle Cassel – formgivare
Produktionsbolag – Giants & Toys
Regissör – Henrik Sundgren
Byrå Producent – Markus Ahlm Colony
Producent – Tilde Franzén & Christan Rehnfors
Mediabyrå – Vizeum
Ylva Larsson