tisdag28 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Jollyroom börjar med tv-reklam

Publicerad: 22 oktober 2014, 10:36
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:25

Näthandelsbutiken Jollyroom lanserar egenproducerad reklamfilm för första gången.


YL

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se


Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Jollyroom, som säljer barnartiklar på nätet, lanserar fyra reklamfilmer som gjorts tillsammans med kunder och deras barn. I fokus står barnens önskningar inför julen.

– Vi ville interagera ytterligare med vår målgrupp och lyfta fram det mest värdefulla i deras liv - barnen. Vi valde därför att använda oss av våra egna kunder och deras barn. Reklamfilmerna är producerade in-house och allt från casting till produktion har vi valt att utföra helt på egen hand. Otroligt nervöst men samtidigt oerhört roligt, säger Jessica Egman, marknadschef, i ett pressmeddelande.

Det är första gången Jollyroom gör egenproducerade reklamfilmer. Förutom tv-reklam går Jollyrooom samtidigt ut i en marknadsföringskampanj online. Reklamfilmerrna kommer att synas på Kanal 5 under hösten.

Se reklamfilmerna här:

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev