Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag22.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Jesper Ganslandt regisserar för SR

Publicerad: 11 April 2014, 11:14
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:41

Regissören Jesper Ganslandt och Forsman & Bodenfors står bakom Sveriges Radios nya kampanj.


Ämnen i artikeln:

Sveriges RadioForsman Bodenfors

Syftet med kampanjen är, enligt ett pressmeddelande, att påminna lyssnarna om att det även går att lyssna på radio via SR:s app och Sveriges Radio Play.

Den huvudsakliga målgruppen är radiolyssnare mellan 25 och 50 år.

Reklamfilmerna ska visas på bio, samt på nätet.

De fem reklamfilmerna utspelar sig under en workshop i Radiohuset år 1994, där medarbetare spånar kring framtidens radio.

<iframe width="442" height="249" src="//www.youtube.com/embed/n5uRChmDldc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="442" height="249" src="//www.youtube.com/embed/e1W2bMJh8U8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="442" height="249" src="//www.youtube.com/embed/GcGZ8ryp3Ns" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="442" height="249" src="//www.youtube.com/embed/w1nYG74K0Z0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="442" height="249" src="//www.youtube.com/embed/kQ_J92_xeg8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Arbetsgrupp

Sveriges Radio: Helen Hellströmer, kommunikationsdirektör, Christian Rauch, biträdande kommunikationschef, Sara Asplund, projektledare.

F&B: Maria Bergkvist, projektledare, Nicole van Rooij Ekström, produktionsledare, Ted Mellström, art director, Marcus Hägglöf & Jacob Nelson, copywriter, Lars Friberg, planner, Axel Söderlund, grafisk formgivare, Magnus Kennhed, byråproducent.

Produktionsbolag: Callboy

Regissör: Jesper Ganslandt

Producent: Sofia Björkman

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.