Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag28.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Jernhusen låter marknadschefer ta plats i reklamen

Publicerad: 1 September 2015, 10:44
Uppdaterad: 6 December 2015, 11:53

Marknadschefer får tävla om roll i reklamfilm.


Ämnen i artikeln:

Jernhusen Media

Tre marknadschefer ska få ta plats i en ny reklamfilm som Jernhusen Media ska spela in. För att hitta marknadscheferna har Jernhusen Media utlyst en audition-tävling, där man antingen kan nominera sig själv eller tipsa om någon annan.

Förutom äran att vara med i reklamfilmen får vinnarna utrymme värt 500 000 kronor för en egen kampanj.

– Vi vill att marknadschefer ska uppmärksamma våra ytor på centralstationer och att man kan hyra dem för sampling och events eller köpa reklam på både analoga och digitala vepor, säger Ann Hermansson, marknadsansvarig på Jernhusen Media.

Hittills har cirka 30 nomineringar kommit in. Ann Hermansson hoppas på totalt 40-50 nomineringar.

– Det verkar finnas en del modiga marknadschefer där ute. Det känns väldigt kul att så många vågat nappa.

Den färdiga reklamfilmen får premiär första veckan i oktober.

Jernhusen Medias reklambyrå är Klapp Co.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Jernhusen Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.