Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Inspirerat av Hollywood

Publicerad: 22 December 2010, 07:03
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:27

Swedbanks mäklarfirma Fastighetsbyrån byter reklammanér. Det förra konceptet ”Såld” ersätts med ”Vi älskar lyckliga slut”.


Ämnen i artikeln:

SweFastighetsbyrån

Konceptet ”Såld” har enligt Fastighetsbyrån fungerat bra under lågkonjunkturen när det har varit svårare att sälja bostäder. Syftet har varit att visa att Fastighetsbyrån finns och säljer just bostäder.

Nu ser marknaden annorlunda ut och då vill Fastighetsbyrån istället berätta om hur man säljer bostäder.

– Med Fastighetsbyrån får man ett lyckligt slut på sin försäljning, säger Johan Skogh, cd på Swe, som tagit fram både det nya och det gamla reklamkonceptet.

Läs mer om kampanjen i DM Plus.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

SweFastighetsbyrån

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.