Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Inspirerat av Hollywood

Swedbanks mäklarfirma Fastighetsbyrån byter reklammanér. Det förra konceptet ”Såld” ersätts med ”Vi älskar lyckliga slut”.


Publicerad 2010-12-22 07:03
Uppdaterad 2015-12-06 15:27

Ämnen i artikeln:

Swe

Dela artikeln:

Konceptet ”Såld” har enligt Fastighetsbyrån fungerat bra under lågkonjunkturen när det har varit svårare att sälja bostäder. Syftet har varit att visa att Fastighetsbyrån finns och säljer just bostäder.

Nu ser marknaden annorlunda ut och då vill Fastighetsbyrån istället berätta om hur man säljer bostäder.

– Med Fastighetsbyrån får man ett lyckligt slut på sin försäljning, säger Johan Skogh, cd på Swe, som tagit fram både det nya och det gamla reklamkonceptet.

Läs mer om kampanjen i DM Plus.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.