Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag03.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Ingo har vinstchans i kategorin Pharma

Publicerad: 17 Juni 2018, 09:44
Uppdaterad: 17 Juni 2018, 09:44

Kampanjen vill bygga medvetenhet kring stroke.

CANNES LIONS 2018. En vinstchans för Sverige i Pharma – noll i Health & Wellness.


Ämnen i artikeln:

Ingo

Med bara en dag kvar till starten av världens största reklamtävling har nomineringarna för kategorierna Health & Wellness och Pharma nu släppts.

Sverige kammar noll i kategorin Health & Wellness. I kategorin Pharma har reklambyrån Ingo en nominering för kampanjen "Hold on to mom" för Phizer/BMS.

Genom kampanjen vill Phizer och BMS skapa medvetenhet kring stroke. I kampanjen uppmanas medelålders barn att hjälpa sina föräldrar att se över sina mediciner.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Ingo

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.