Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

If krockar in nytt annonsformat med tv.nu

Tillsammans med OMD lanserar Schibsted-sajten tv.nu ett nytt annonsformat. Kund är If.

Dante Thomsen


Publicerad: 18 September 2013, 06:13
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:34

Ämnen i artikeln:

SchibstedIftv.nuOMDForsman Bodenfors

Annonsen, som består av en gasande bil som kraschar in i tv.nu-appens menyer, ska sätta fokus på If:s höstkampanj för bilförsäkringar.

– If bad oss titta på kreativa mobila upplägg för att lyfta höstens bilförsäkringskampanj och det landade i en bilkrasch, säger Carl Vult von Steyern, key account manager på tv.nu i ett pressmeddelande.

Annonsen, som produceras av Forsman & Bodenfors visas nu under veckan. Se den ovan.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.