Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag17.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Identity Works bakom Arlas nya identitet

Publicerad: 25 Juni 2014, 10:39
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:34

Design- och varumärkesbyrån Identity Works har tagit fram en ny global varumärkesidentitet för Arla.


Ämnen i artikeln:

Identity Works

Nya Arlas Brand World har nu börjat kommuniceras ut över världen.

– Vi har arbetat med Arla primärt i Sverige i många år och vi är extremt glada över det ökade förtroendet vi nu fått i att ansvara för Arlas globala varumärkesuttryck i alla kanaler, säger Anette Brolin Berg, kundchef på Identity Works, i ett pressmeddelande.

Den nya designen har inspirerats av ledorden "Natural goodness" och nordisk design.

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

Identity Works

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.