Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Hyundai utmanar bilkännarna

Publicerad: 27 Mars 2012, 04:51
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:28

"Tänk om" är temat i senaste kampanjen från Hyundai. "En av årets viktigaste kampanjer", säger marknadschefen Roland Bägén.


Ämnen i artikeln:

BizkitLe BureauHyundai

Lanseringskampanjen för nya i30 går brett i tv, print, dr och på webben. Snart inleds en stor utomhuskampanj, bland annat i Stockholms tunnelbana.

– Det är ett väldigt viktigt segment för oss. Därför gör vi en bred lanseringskampanj för att få så hög räckvidd som möjligt, säger Roland Bägén.

I kampanjen, som är internationell med adapterad för den svenska marknaden av Hyundais byrå Le Bureau, utmanar bilmärket självutnämnda bilkännare.

"Du tror att du har koll på bilar. Tänk om", är payoffen.

Bizkit är mediebyrå.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

BizkitLe BureauHyundai

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.