Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Hundar föredrar party framför Beethoven

Sonys senaste kampanjfilm som visar olika djurs reaktioner till Martin Garrax hit "Animals". Studien som visar att hundar hellre viftar på svansen till moderna hits snarare än klassisk musik.

Anton Äng

anton.ang@dagensmedia.se


Publicerad: 03 Juni 2016, 11:49
Uppdaterad: 03 Juni 2016, 11:49

Ämnen i artikeln:

Sony

I samband med lanseringen av det nya högtalarsystemet GTK-XB7 har Sony valt att ta reda på vilken musik människans bästa vän föredrar att lyssna på. Resultatet har sedan visualiserats i en kampanjfilm där djur reagerar till låten ”Animals” av Martin Garrix.

Studien som gjorts visar att hundar hellre viftar på svansen till moderna hits som Beyoncé snarare än klassisk musik med Beethoven.

Bakom filmen ligger den brittiska byrån Unit 9. Filmen spelades in i Black Island Studios i London

Ämnen i artikeln:

Sony

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.