Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

tisdag18.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Hötorgscity väljer TBS

Publicerad: 6 december 2012, 11:43
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:02

Shoppingstråket Hötorgscity väljer mediebyrå och drar igång reklamoffensiv.


Hötorgscity, med 52 butiker och caféer mitt i Stockholm city, vill stärka sin position som "Stockholms mest centrala handelsplats".

Till sin hjälp tar man mediebyrån TBS, som fått uppdraget att sätta Hötorgscity på kartan, inte minst inför årets julhandel.

Nästa vecka startar en stor reklamkampanj som är det första resultatet av samarbetet med TBS. Produktionsbyrån Detail har tagit fram en ny grafisk profil för att förstärka Hötorgscity som en samlad handelsplats, motsvarande exempelvis Biblioteksstan på Östermalm eller Sofo på Söder.

Reklamkampanjen vänder sig framför allt människor som redan befinner sig i Stockholm city, både i tunnelbanan och på utomhustavlor.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.