Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Höstkärlek ska sälja outletkläder

Publicerad: 27 September 2013, 07:44
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:33

Hummingsbirds lanserar sin första kampanj under temat "A fall in love" för Stockholm Quality Outlet.


Kampanjen syftar till att framhäva varumärken som finns på Stockholm Quality Outlet och förmedla att man kan fynda sina höstkläder där i helgen genom temat "A fall in love". I det nya uttrycket visas området i miniatyr.

– Vi har jobbat med Stockholm Quality Outlet i fem år nu och utvecklat ett koncept som handlar om platsen och då har vi helt enkelt visualiserat det ännu tydligare, vi har velat lyfta ut platsen och jobba tematiskt, med temahelger och en bas som vi kan anpassa utifrån säsong och tema, säger Clas Vingård, projektledare på kommunikationsbyrån Hummingbirds till Dagens Media.

Kampanjen består av en reklamfilm i TV3, printannonsering, sociala medier och enheter på plats under helgen.

Arbetsgrupp

Hummingbirds

Projektledare - Clas Vingård

Produktionsledare - Cecilia Benninge

CD - Peder Westerberg

AD – Johan Caesar

Copy - Emil Löfman

Byråproducent – Martin Ohlsson

Stockholm Quality Outlet: Mats Bornfalk – Marknadsansvarig

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.