Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Honda vill tvätta SUV:ens rykte

Genom att använda optiska synvillor och illusioner vill Honda ändra synen på SUV:en som miljöförstörare.

Gustav Thunander


Publicerad: 28 Oktober 2013, 08:52
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:58

Ämnen i artikeln:

Toyota

I sin kampanjfilm för deras nya motorsystem används Salvador Dali-inspirerade effekter för att illustrera hur rådande uppfattningar kan vara missledande.

–  Honda CR-V1.6 i-DTEC utmanar rådande förutfattningar om SUV:ar. Därför valde vi att göra en film där saker och ting inte är vad de först verkar vara, säger Paul Jordan, kreativt ansvarig på reklambyrån Mcgarrybowen, London i ett pressmeddelande.

Se filmen här:

<iframe width="442" height="249" src="//www.youtube.com/embed/UelJZG_bF98" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ämnen i artikeln:

Toyota

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.