Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag31.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Hon rattar 48h-juryn

Publicerad: 22 Februari 2011, 13:27
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:20

Juryn för 48h, studenternas egen reklamtävling, är klar.


Christina Knight, cd på Ingo (tidigare Ogilvy), är juryordförande för andra året i rad. Resten av juryn består av:

• Robert Lund, copy Forsman & Bodenfors 

• Carl Dalin, ad WW\TBWA 

• Judith Wolst, digital strateg Hallvarsson & Halvarsson 

• Elias Betinakis, planner Storåkers McCann 

• Johan Baettig, cd Naked 

• Annica Saltskog, Getty Images (bildpartner)

• Dan Morén, vd Citypaketet (huvudsponsor)

• Representant från den ideella föreningen som eleverna bland annat ska göra en helsidesannons för (hemlig fram till briefdagen)

– Jag hoppas på överraskande, “oreklamiga” idéer som jag inte sett förut och som kommer göra mig sjuk av avund, och jag hoppas på riktigt bra, intensiva diskussioner i juryn, säger Christina Knight i ett pressmeddelande.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.