Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Holy Diver mot Beckmans

Reklambyrån Holy Diver ställer upp med en annons för kunden JM, och möter Beckmans som tagit fram en egenannons. Vilken annons tycker du bör gå vidare? Rösta på dagensmedia.se.


Publicerad 2011-07-11 05:56
Uppdaterad 2015-12-06 15:05

Ämnen i artikeln:

Beckmans

Dela artikeln:

Holy Divers annons för JM har budskapet ”Trivs man hemma så gör man”. Beckmans-eleverna, som nyligen vann Reklamcupen jr, tävlar med en annons som till synes gör reklam för de konkurrerande skolorna Forsbergs och Berghs.

Vinnaren i reklamcupen utses av en jury på sex personer och av "Folkets röst" från en daglig omröstning på Facebook.

Tävlingen pågår hela sommaren. Vinnaren koras 21 augusti.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.