Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Hitta.se förenar nytta med nöje

Publicerad: 28 september 2010, 10:58
Uppdaterad: 6 december 2015, 15:37

Idol, jakt, däckbyten och sköna landskap är nya teman i Hitta.se:s kampanj som förenar nytta med nöje.


– Konceptet är en lek med att du kan behöva något helt annat när väl har hittat till din vackra, sköna plats och att Hitta.se kan hjälpa dig med båda sakerna, säger Jörgen Lindqvist, cd på Masscreation, som står bakom kampanjen.

Kampanjen bygger på Hitta.se:s varumärkeslöfte som är "Helt enkelt". Reklamen går upp i dagarna i Schibsteds medier för nät och print, bland annat på Aftonbladet, Svenska Dagbladet och Blocket.

– Vi fortsätter att hamra in Hitta som det enklaste och snabbaste alternativet i jämförelse med konkurrenten Eniro, säger Jörgen Lindqvist.

Byråfakta:

Reklambyrå: Masscreation

Mediebyrå: Bizkit

Fotograf: Petter Karlberg

Synnöve Almer

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev