Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag27.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Hilanders i stor reklamoffensiv

Publicerad: 16 Maj 2011, 11:05
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:10

Reklambyrån Hilanders vill hitta nya kunder och går ut i sin största kampanj någonsin.


Ämnen i artikeln:

Ulf StrömqvistHilanders

Sedan 1995 har Hilanders marknadsfört sig själv genom olika kampanjer och när byrån nu går ut i sin största kampanj hittills är det både print och Youtube som gäller.

Printannonserna – som består av skärmdumpar från Youtube – syns från och med imorgon i Sydsvenskan och Dagens Industri.

– Vi vill förmedla bredden på vår verksamhet och hur vi har utvecklats inom den digitala och internationella kommunikationen, säger Ulf Strömqvist, vd på Hilanders.

Den digitala kampanjen bygger på åtta Youtube-filmer i vilka Hilanders projektledare berättar om ämnen som byrån menar är angelägna för kunderna.

– Vi hoppas på att få väldigt många tittare och ur dessa tittare hitta nya intressanta företag vi kan prata vidare med. Det finns en nykundtanke i det hela, säger Ulf Strömqvist och fortsätter:

– Det handlar om att visa att vi lever som vi lär.

Se den första filmen nedan.

<iframe width="468" height="295" src="http://www.youtube.com/embed/yeOayTugVxI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Stephan Drenzel

Ämnen i artikeln:

Ulf StrömqvistHilanders

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.