onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Hemmakvälls tv-premiär

Publicerad: 4 juli 2011, 10:36
Uppdaterad: 6 december 2015, 15:05

Nöjesbutikskedjan Hemmakväll sätter nytt reklammanér och lanserar sin första reklamfilm i tv.


MS

Martin Schori


Budskapet i kampanjen, som även kommer att synas i radio, print och på webben, är "Ta med känslan hem".

– Det bor massor av känslor, citat och minnen i våra filmupplevelser och det vill vi lyfta fram på ett snyggt och lekfullt sätt, säger Ludvig Lindberg, exekutiv producent på reklambyrån Bästa kompisar, som ligger bakom kampanjen.

Reklamfilmen börjar rulla i dag, måndag, i Kanal 5 och Kanal 9. Starcom Malmö är mediebyrå.

Hemmakväll, som erbjuder hyr- och köpfilm och tv-spel, har 97 butiker i Sverige.

<iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/73Z1_mpGhTQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/-wnc2iaxJfc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

ARBETSGRUPP:

Byrå: Bästa Kompisar

Produktionsbolag: Attraction Film of Sweden / Bästa Kompisar

Exekutiv Producent: Ludvig Lindberg (BK)

Regissör: Andreas Troedsson (AFOS)

Producent: Magnus Åkesson (AFOS)

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev