onsdag8 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Helge Skoog gör reklam för ny festival

Publicerad: 3 augusti 2010, 04:10
Uppdaterad: 6 december 2015, 15:43

Skådespelaren Helge Skoog har lånat ut sin röst till nya musikfestivalen Close to Homes kampanj.


MS

Martin Schori


I början var det tänkt att de medverkande artisterna skulle försöka locka besökare till festivalen.

– Men de var svåra att få tag på under sommaren och då dök Helge upp som ett alternativ. Vi kontaktade honom och som den lokalpatriot han är så ställde han upp för den goda sakens skull. Med Helges röst fick vårt originalmanus en lite oväntad vändning, men blev desto roligare, säger fesitvalens tf marknadschef Niklas Arvidsson, i ett pressmeddelande.

Artisterna som spelar på Close to Home – och därmed tolkas av Helge Skoog - inkluderar Amanda Jensen, Timo Räisinen och Mustaschs Ralf Gyllenhammar.

Kampanjen, som kan höras på Spotify, är framtagen av byrån 7words.

Festivalen hålls den 27-28 augusti i Borås.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev