Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Här är Vings nya reklammanér

Publicerad: 19 December 2012, 08:50
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:00

Ving bytte nyligen grafisk profil och logotyp. Nu släpps det nya reklammanéret signerat Forsman & Bodenfors.


Ämnen i artikeln:

VingForsman Bodenfors

Kampanjen drar igång på juldagen. Enligt ett pressmeddelande är mellandagarna den viktigaste försäljningsperioden för sommarens resor.

I och med kampanjen lanseras den nya pay offen ”Holiday is where the heart is”.

Huvudmedium är internet, men kampanjen ska gå i tv, med flera olika filmer i längderna 20 och 40 sekunder.

Dessutom blir det Vings största utomhuskampanj någonsin i Stockholm, Göteborg, Malmö och på tågstationer runt om i Sverige. Kampanjen ska även gå i DN, Sydsvenskan, GP, SvD, Metro och Expressen. Det blir också en annonsbilaga i Ica-tidningen Buffé.

– Webben är som vanligt huvudkanal och både filmer, stortavlor och annonser ska skapa trafik till ving.se där vi knyter ihop säcken med utförlig information, våra unika hotellprodukter, premiärerbjudanden samt vår programförklaring, säger Vings marknadschef Claes Pellvik i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

VingForsman Bodenfors

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev