Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Här är Vings nya reklammanér

Ving bytte nyligen grafisk profil och logotyp. Nu släpps det nya reklammanéret signerat Forsman & Bodenfors.


Publicerad 2012-12-19 08:50
Uppdaterad 2015-12-06 14:00

Ämnen i artikeln:

Ving

Dela artikeln:

Kampanjen drar igång på juldagen. Enligt ett pressmeddelande är mellandagarna den viktigaste försäljningsperioden för sommarens resor.

I och med kampanjen lanseras den nya pay offen ”Holiday is where the heart is”.

Huvudmedium är internet, men kampanjen ska gå i tv, med flera olika filmer i längderna 20 och 40 sekunder.

Dessutom blir det Vings största utomhuskampanj någonsin i Stockholm, Göteborg, Malmö och på tågstationer runt om i Sverige. Kampanjen ska även gå i DN, Sydsvenskan, GP, SvD, Metro och Expressen. Det blir också en annonsbilaga i Ica-tidningen Buffé.

– Webben är som vanligt huvudkanal och både filmer, stortavlor och annonser ska skapa trafik till ving.se där vi knyter ihop säcken med utförlig information, våra unika hotellprodukter, premiärerbjudanden samt vår programförklaring, säger Vings marknadschef Claes Pellvik i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.