Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Här är Viaplays OS-kampanj

Publicerad: 9 januari 2014, 12:05
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:52

Inför OS i Sotji lanserar Viaplay sin största reklamkampanj någonsin.


Ämnen i artikeln:

Viaplay

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Huvudbudskapet i Viaplays nya OS-kampanj är att alla kan se OS online, var de än befinner sig.

– Då många sändningar kommer att vara på dagtid har vi valt vardagliga situationer som visar på att du kan se OS var som helst. Vinter-OS i Sotji är något som ingen ska behöva missa helt enkelt, säger Janna Winroth, landschef på Viaplay i ett pressmeddelande.

Kampanjen, som tagits fram av byrån Morgenland, kommer att gå i TV, radio, print och online från den 10 januari. Det är Viaplays största kampanj någonsin.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Viaplay

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev