Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Här är Läkerols och Kings nya filmer

Läkerol sjösätter en ny kampanj signerad reklambyrån King.

Dante Thomsen


Publicerad: 24 Mars 2014, 11:34
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:43

Ämnen i artikeln:

King

I Läkerols nya kampanj står den "uppfräschande effekten" i fokus. Syftet med kampanjen är att öka marknadsandelarna samt att få fler nya konsumenter att pröva Läkerol.

Kampanjen har tagits fram av Cloettas reklambyrå King. Förutom reklamfilmerna kompletteras kampanjen med sponsring av podcasts (som exempelvis Värvet) och olika butiksaktiviteter.

Se filmerna nedan:

<iframe width="442" height="249" src="//www.youtube.com/embed/oUEPh8AvGtE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="442" height="249" src="//www.youtube.com/embed/iwVKbPvPK9U" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="442" height="249" src="//www.youtube.com/embed/1OM-HZ6KTjo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Arbetsgrupp

King

Daniel Hallberg – ADOscar Askelöf – CopyPeter Preisler – ProjektledareElin Sohlberg – Produktionsledare Frank Hollingworth – CDSunit Mehrotra – Kundansvarig

Byråproducent

Markus Alm (Colony)

Regissör

Harold Einstein

Produktion

Dummy inc

Uppdragsgivare

Cecilia von Perglas (marknadsdirektör Cloetta)

Helena Hård (marknadschef Läkerol)

Ämnen i artikeln:

King

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.