Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Här är Kappahls erotikkampanj

Kappahl lanserar kampanjen Fifty Shades of Grey.


Publicerad 2013-11-04 07:03
Uppdaterad 2015-12-06 12:56

Ämnen i artikeln:

Kappahl

Dela artikeln:

I augusti berättade Dagens Media om klädkedjan Kappahls kommande reklamsamarbete med erotikförfattaren Erica L James.

Nu är kampanjen för underkläderna här. Kampanjen, som även syns på digitala skärmar i bland annat tunnelbanan, görs av Kappahls inhousebyrå.

Kollektionen släpps om två dagar.

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.