Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Här är IVT:s nya reklamkoncept

Publicerad: 22 Augusti 2011, 07:04
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:01

IVT Värmepumpar har tillsammans med reklambyrån Mecka tagit fram ett nytt reklamkoncept.


Ämnen i artikeln:

Mecka

Manéret "Vi chansar aldrig" visas för första gången ikväll, med reklamfilmer i tv samt annonser i fackpress.

- Konceptet är framtaget för att stärka IVT:s position som det tryggaste valet när du investerar i en värmepump. Många i målgruppen har svårt att skilja på de olika aktörerna i branschen. Och allt för få känner till IVT:s fördelar, som premiumvarumärke med exempelvis marknadens bredaste utbud, bästa trygghetsförsäkring och specialutbildade återförsäljare, säger Meckas projektledare Anders Kåpe i ett pressmeddelande.

Kampanjen ska så småningom även gå upp på webben, i morgonpress och i butik.

<iframe width="468" height="345" src="http://www.youtube.com/embed/ztsQcKjevyw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Martin Schori

Ämnen i artikeln:

Mecka

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.