Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Här är F&B:s nya Comviq-kampanj

Publicerad: 19 januari 2015, 05:38
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:16

Forsman & Bodenfors tar fasta på tutorials-trend i kampanj för Comviq.


Ämnen i artikeln:

Forsman BodenforsComviq

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

I en ny kampanj som Forsman & Bodenfors skapat åt Comviq tar karaktärerna Karim och Krister på sig dansdräkten och dansar dubbelbugg.

Videon är en blinkning åt trenden med tutorials på Youtube och syftar till att visa att företaget dubblar datamängden i produkterna "Fastpris abonnemang" och "Fastpris kontantkort".

Dubbelbugg-kampanjen går upp i dag i tv, print, utomhus och digitala kanaler och pågår tills början av april.

Anton Andersson

anton.andersson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Forsman BodenforsComviq

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev