Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Här är F&B:s nya Comviq-kampanj

Publicerad: 19 Januari 2015, 05:38
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:16

Forsman & Bodenfors tar fasta på tutorials-trend i kampanj för Comviq.


Ämnen i artikeln:

Forsman BodenforsComviq

I en ny kampanj som Forsman & Bodenfors skapat åt Comviq tar karaktärerna Karim och Krister på sig dansdräkten och dansar dubbelbugg.

Videon är en blinkning åt trenden med tutorials på Youtube och syftar till att visa att företaget dubblar datamängden i produkterna "Fastpris abonnemang" och "Fastpris kontantkort".

Dubbelbugg-kampanjen går upp i dag i tv, print, utomhus och digitala kanaler och pågår tills början av april.

Anton Andersson

anton.andersson@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Forsman BodenforsComviq

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.