Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Här är F&B:s första kampanj för Telia

”Här har du ditt liv”. Det är Telias nya marknadskoncept och det första steget i samarbetet med Forsman & Bodenfors, som ska ta fasta på våra digitala liv.

Viktor Ek

viktor.ek@dagensmedia.se


Publicerad: 18 November 2016, 13:44
Uppdaterad: 18 November 2016, 13:59

Ämnen i artikeln:

TeliaForsman Bodenfors

En allt större del av våra liv utspelar sig online. Det vill Telia ta ett ”helhetsansvar” för.

– Vi vill illustrera att vi delar våra kunders passion för livet online och genom det nya konceptet visa på den allt mer uppkopplade verkligheten. Att en allt större del av livet utspelar sig på nätet eller i mobilen och att gränsen för vad som är det riktiga livet och livet online är på väg att suddas ut, säger Lars ”Laxen” Axelsson, marknadschef på Telia i ett pressmeddelande.

Ambitionen är att möta nya digitala behov och krav, med lösningar som gör att man kan ”vara kund hela vägen från tv-soffan till konferensrummet”.

– Genom att fortsätta leda utvecklingen och framförallt ta täten i kundernas digitala vardag vill vi som marknadsledande skapa ett bättre liv för våra kunder. Någon som delar sina kunders passion. Någon som står för något, vill något, brinner för något. Denna någon är vi och vi är till för alla, kommenterar Laxen.

Ämnen i artikeln:

TeliaForsman Bodenfors

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.