Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag30.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Här är alla vinnarna i Lovie Awards

Publicerad: 11 Oktober 2018, 06:25
Uppdaterad: 11 Oktober 2018, 06:57

"The jr forecast" plockade hem både guld och silver under Lovie Awards.

Guld och silver för Perfect Fools kampanj "The jr forecast" under Lovie Awards.


Ämnen i artikeln:

Perfect Fools

Under onsdagen tillkännagavs vinnarna i Lovie Awards, tävlingen som prisar Europas bästa kampanjer, sajter och verktyg.

Totalt tio svenska bidrag var nominerade och flest priser delades ut till byrån Perfect Fools som kammade hem både guld och brons för kampanjen "The jr forecast" och ett silver för "The Janne walk".

Här är alla vinnarna:

Perfect Fools

Guld: The Jr ForecastMedia Type: Online AdvertisingKategori: Social Media Marketing

Silver: The Janne WalkMedia Type: SocialKategori: Entertainment & Sport

Brons: The Jr ForecastMedia Type: SocialKategori: Education & Discovery

Åkestam Holst

Guld: Billboards beyond bordersMedia Type: Online MarketingKategori: Best Cause Marketing Campaign

Expressen

Brons: The terror siblingsMedia Type: WebsitesKategori: Best individual editorial experience

Gullers Grupp

Guld: The Raoul Wallenberg AlgorithmMedia Type: WebsitesKategori: Charitable Organisations & Non-Profit

McCann Stockholm

Brons: Priceless FinlandMedia Type: SocialKategori: Promotions & Contests

Midjiwan

Guld: The Battle of PolytopiaMedia Type: Apps, Mobile Sites & PodcastsKategori: Games

Spotify

Brons: DissectMedia Type: Apps, Mobile Sites & PodcastsKategori: Podcasts - Entertainment

Stendahls

Brons: I’m PerfectMedia Type: Online AdvertisingKategori: Best Social Media Campaign

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Perfect Fools

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.