Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag13.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Han dissar toppjobbet i Triss nya reklam

Publicerad: 29 Augusti 2013, 06:36
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:36

Igenkänning är den viktigaste faktorn i Triss nya reklamfilm. Bakom kampanjen står King.


Den nya reklamfilmen är en del av Triss reklamkoncept "Plötsligt händer det".

'Vi vill alltid visa hur en Triss helt kan förändra en situation på bara ett ögonblick. I just den här filmen visar vi vad som kan hända när man skrapar en Triss precis innan man går in till det där viktiga utvecklingssamtalet med chefen. Plötsligt kan ens mål och drivkrafter ändras fundamentalt”, skriver King om kampanjen.

Se den nedan:

<iframe width="442" height="249" src="//www.youtube.com/embed/BrsC3go4bZA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Arbetsgrupp

Reklambyrå: King

Projektledare: Mirja Kais

Planner: Per Wilson

Creative Director: Frank Hollingworth

Art Director: Alexander Elers & Daniel Hallberg

Copywriter: Linda Elers

Produktionsledare: Åsa Slättegård

Byråproducent: Markus Ahlm, Colony

Produktionsbolag: Hobby Film

Regissör: Oskar Bård

Producent: Christian Rehnfors

Mediabyrå: PHD

Pr-byrå: Jung Relations

Dante Thomsen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.