Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 29 Augusti 2013, 06:36
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:36
Igenkänning är den viktigaste faktorn i Triss nya reklamfilm. Bakom kampanjen står King.
Den nya reklamfilmen är en del av Triss reklamkoncept "Plötsligt händer det".
” 'Vi vill alltid visa hur en Triss helt kan förändra en situation på bara ett ögonblick. I just den här filmen visar vi vad som kan hända när man skrapar en Triss precis innan man går in till det där viktiga utvecklingssamtalet med chefen. Plötsligt kan ens mål och drivkrafter ändras fundamentalt”, skriver King om kampanjen.
Se den nedan:
<iframe width="442" height="249" src="//www.youtube.com/embed/BrsC3go4bZA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Reklambyrå: King
Projektledare: Mirja Kais
Planner: Per Wilson
Creative Director: Frank Hollingworth
Art Director: Alexander Elers & Daniel Hallberg
Copywriter: Linda Elers
Produktionsledare: Åsa Slättegård
Byråproducent: Markus Ahlm, Colony
Produktionsbolag: Hobby Film
Regissör: Oskar Bård
Producent: Christian Rehnfors
Mediabyrå: PHD
Pr-byrå: Jung Relations
Dante Thomsen