Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Halebop byter manér

Publicerad: 24 September 2010, 07:59
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:38

Efter åtta år byter Halebop ut sin tecknade manér mot mer verklighetsnära reklam.


Ämnen i artikeln:

HalebopHonesty

I det nya manéret, som utvecklades av Honesty, ser man nu i stället mobiloperatörens målgrupp, som leker och improviserar framför kameran.

Ingen av de medverkande är skådespelare.

– Honesty har fångat och utvecklat Halebops kommunikations på ett fantastiskt sätt, säger Annika Kreipke, marknadschef på Halebop i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp

Emil Clase, Walter Naeslund, Jesper Åström, Marie Pohl, Martin Marklund, Petrus Kukulski, Anna Lindelöw, Martin Roeck Hansen och Sara Adrian.

Ardalan Samimi


Ämnen i artikeln:

HalebopHonesty

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev