Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Halebop byter manér

Efter åtta år byter Halebop ut sin tecknade manér mot mer verklighetsnära reklam.

Ardalan Samimi


Publicerad: 24 September 2010, 07:59
Uppdaterad: 06 December 2015, 15:38

Ämnen i artikeln:

HalebopHonesty

I det nya manéret, som utvecklades av Honesty, ser man nu i stället mobiloperatörens målgrupp, som leker och improviserar framför kameran.

Ingen av de medverkande är skådespelare.

– Honesty har fångat och utvecklat Halebops kommunikations på ett fantastiskt sätt, säger Annika Kreipke, marknadschef på Halebop i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp

Emil Clase, Walter Naeslund, Jesper Åström, Marie Pohl, Martin Marklund, Petrus Kukulski, Anna Lindelöw, Martin Roeck Hansen och Sara Adrian.

Ämnen i artikeln:

HalebopHonesty

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.