Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag03.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

H&M:s nordiska jättepitch avgjord – de vann uppdraget

Publicerad: 11 Augusti 2020, 09:50
Uppdaterad: 11 Augusti 2020, 13:16

Foto: Skärmdump från en av H&M:s reklamkampanjer.

UPPDATERAD. Dagens Media kan avslöja att Carat förlorar uppdraget när en annan byrå kniper åt sig storkunden på en nordisk marknad. H&M är fåordiga om valet av ny byrå.


Ämnen i artikeln:

PHDCaratIUMH&M

IUM har tidigare agerat mediebyrå åt H&M på den norska och finska marknaden. I Sverige har Carat haft hand om uppdraget.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

PHDCaratIUMH&M

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.