Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Gynning och EMD-Mattias visar skor i tv

Scorett återkommer i tv-rutan. Det gör även affischnamnet Carolina Gynning, flankerad av EMD-sångaren Mattias Andréasson.


Publicerad 2010-08-17 14:39
Uppdaterad 2015-12-06 15:42

Ämnen i artikeln:

Scorett

Dela artikeln:

– Att arbeta med Carolina Gynning och Mattias Andréasson känns mycket bra för oss på Scorett. Carolina och Mattias har båda personligheter som passar väl in på vår målgrupp.  De har även en enorm utstrålning och förmedlar mycket positiv energi, säger Scoretts marknadschef Anna Martinsson i ett pressmeddelande.

Reklamfilmerna, som riktar sig till mode- och kvalitetsmedvetna människor i en mental ålder på 18-30 år, går upp den 19 augusti i TV3, TV6, TV8 samt TV4.

De kompletteras med annonser i print och på webben, även dem med Carolina Gynning och Mattias Andréasson i huvudrollen.

Kampanjen är framtagen av Scoretts inhousebyrå, i samarbete med ad:n Elsa Lokrantz.

Det är andra gången som Scorett använder sig av Carolina Gynning. Tidigare har skomärket kampanjat med sångerskan Anna Sahlene.

Martin Schori

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.