Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Gynning och EMD-Mattias visar skor i tv

Publicerad: 17 Augusti 2010, 14:39
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:42

Scorett återkommer i tv-rutan. Det gör även affischnamnet Carolina Gynning, flankerad av EMD-sångaren Mattias Andréasson.


Ämnen i artikeln:

ScorettCarolina Gynning

– Att arbeta med Carolina Gynning och Mattias Andréasson känns mycket bra för oss på Scorett. Carolina och Mattias har båda personligheter som passar väl in på vår målgrupp.  De har även en enorm utstrålning och förmedlar mycket positiv energi, säger Scoretts marknadschef Anna Martinsson i ett pressmeddelande.

Reklamfilmerna, som riktar sig till mode- och kvalitetsmedvetna människor i en mental ålder på 18-30 år, går upp den 19 augusti i TV3, TV6, TV8 samt TV4.

De kompletteras med annonser i print och på webben, även dem med Carolina Gynning och Mattias Andréasson i huvudrollen.

Kampanjen är framtagen av Scoretts inhousebyrå, i samarbete med ad:n Elsa Lokrantz.

Det är andra gången som Scorett använder sig av Carolina Gynning. Tidigare har skomärket kampanjat med sångerskan Anna Sahlene.

Martin Schori


Ämnen i artikeln:

ScorettCarolina Gynning

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev