Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Guldäggets bartender behöver hjälp

Publicerad: 30 Mars 2012, 04:15
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:28

Komm uppmanar alla byråer att vara med och utse den officiella Guldäggsdrinken.


Ämnen i artikeln:

Sveriges kommunikationsbyråerGreat WorksKommGuldägget

Urvalet ska göras med hjälp av bartendern Joel Söderbäck som åker ut till olika byråer och låter personalen provsmaka sina alster.

Så här pushar Komms reklambyrå Great Works för tilltaget på Guldäggsbloggen:

”Ett populärt inslag på tillställningar likt Guldägget är någon form av drink. Vad som är en bra drink är ju hyfsat subjektivt. Alla kan vi väl vara överens om att det inte ska vara bajs i den. Eller fanta. Men sen då?”


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.