Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Guldägget marknadsförs med podcast

Publicerad: 10 januari 2013, 07:08
Uppdaterad: 6 december 2015, 13:59

"Guldäggspodden" är kampanjen för årets Guldägget. Programledare är Sara Haag.


I "Guldäggspodden", som tagits fram av Forsman & Bodenfors, samtalar flera branschprofiler om kreativitet och kommunikation.

Enligt Sveriges kommunikationsbyråer kommer lyssnaren bland annat att få höra "hur det gick till på det glada 80-talet" och vad som händer när man drabbas av kreativ ångest.

- Ett av tävlingens syften är att föra branschen framåt och att inspirera och det gör vi i år genom att bjuda in till samtal om kommunikation, när det passar mottagaren, säger Guldäggsgeneralen Maja Siösteen.

Programledare för "Guldäggspodden" är Sara Haag, manusförfattare och regissör. Producent är Tommie Jönsson som tidigare meverkat i bland annat P3 Kultur och P3 Populär. Podcasten finns bland annat på Itunes och på Guldäggets sajt.

Dante Thomsen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.