Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Gooh flirtar med "Kalle och Chokladfabriken"

Publicerad: 10 Oktober 2012, 04:15
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:08

Gooh gömmer guldbiljetter i sina förpackningar med färdigmat.


Färdigmatsmärket Gooh, som tas fram av Operakällaren, genomför en kampanj där de gömmer ett antal guldbiljetter i sina förpackningar.

De konsumenter som hittar en guldbiljett blir inbjudna till Operakällaren, där de bjuds på en trerättersmeny komponerad av Stefano Catenacci, kökschef och kocken bakom Gooh-recepten. Maten tillagas tillsammans i Operakällarens kök.

– Det är lite Willy Wonka-inspirerat. Vi vet ju hur många det är som drömmer om att få komma in i köket. Det är en ren fröjd att vara i lokalen så det ville vi att fler skulle få vara med och uppleva, säger Sara Larsdotter, marknadschef på Gooh, till dagensmedia.se.

Totalt kommer 20 personer att få vara med i köket. Två av biljetterna kommer att göras tillgängliga via aktiviteter på Goohs Facebooksida senare i höst.

Kampanjen är framtagen inhouse och pågår till 25 november.

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.