Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag05.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Gallerian kampanjar med attityd

Publicerad: 12 Maj 2010, 07:36
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:51

Alldeles för stora glasögon. Det är temat i Gallerians försommarkampanj ”Stockholm. Attitude”.


– Vi leker med att en attityd kan sitta i ett plagg eller i en accessoar, som man köper för pengar och att det ärligt talat är helt okej, säger Andreas Grimelund, projektledare och vd på reklambyrån Holy Diver, som har tagit fram konceptet.

Solglasögon är en välkänd attitydbärare och de utgör kampanjens röda tråd.

– De kraftigt överdimensionerade solglasögonen tillsammans med uppmaningen att du kan köpa din attityd i Gallerian ger en kampanj full av mode, attityd och glimten i ögat, säger Andreas Grimelund.

Reklamen går regionalt utomhus med start den 17 maj.

Byråfakta

Reklambyrå: Holy Diver

Mediebyrå: inhouse

Fotograf: Cengiz Bozkaya

Synnöve Almer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.