Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Framtidens pommes i ny kampanj

Publicerad: 27 Mars 2015, 11:38
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:07

Nu gör Sibylla och Volt en kampanj för snabbmatskedjans ”Future fries”.


Sibyllas ”Future fries” gästspelade redan förra året på snabbmatskedjans restauranger. Det blev en framgång och nu är de tillbaka, fast presenterade i en ny kampanj.

Kampanjen kommer gå på Youtube och i play-kanaler, i radio samt på Sibyllas kök och egna kanaler.

Det är reklambyrån Volt som hjälpt Sibylla att ta fram kampanjen.

Jörgen Berglund är ad på Volt:

­– Vi låter allt fint som andas framtid, som hoverboards, laser, dupliceringspistoler och teleporteringsstrålar omringa Future Friesen som hela tiden står i centrum. Men vi gör både film och radio med så analoga effekter som möjligt, till och med ljudet är i stor sett bara gjort med munnen, säger han i ett pressmeddelande.

Jonas Löfvenberg

jonas.lofvenberg@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.