Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag25.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Forsman & Bodenfors tippas som vinnare i Cannes Lions

Publicerad: 13 Juni 2016, 06:31
Uppdaterad: 13 Juni 2016, 06:38

Amerikanska Adweek listar 25 kampanjer som skulle kunna vinna pris under Cannes Lions.


Ämnen i artikeln:

Forsman BodenforsCannes Lions

Bland de 25 kampanjerna som är Adweeks och Leo Burnetts favoriter att vinna i Cannes Lions hittar vi inte mindre än två kampanjer från svenska Forsman & Bodenfors.

Kampanjen ”Slow down GPS” för försäkringsbolaget If, där rösten i GPS-appen byts ut mot en barnröst i närheten av skolor och förskolor, tippas som vinnare.

Det gör även Volvo Lastvagnars ”Look who’s driving”, där en fyraåring får testa på att styra en lastbil via fjärrkontroll.

Kolla in hela listan här.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.